عشق بعد از اسما الهی و پیامبران و امامان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عشق بعد از اسما الهی و پیامبران و امامان
نوشته شده در جمعه 18 اسفند 1391
بازدید : 292
نویسنده : محمد صدیقی

عشق به نظر شما چه جلو ای دارد ؟

آیا با این کلمه رابطه خوبی دارید یا نه ؟

شما عشق رو باگر بخواهید تحلیل حرفی کنید می تونید بگید که مخفف کدام از حروف هاست ؟

تا به حال به این فکر کرده بودید که می تواند هر کلمه ای که ما می گوییم از ترکیب چه کلمه می توان باشد ؟ 

معمولا کسی که عاشق می شود فکر خود را از دست می دهد ، شاید می توان  این گونه گفت که عشق یک رویاست

آیا شما این رو قبول دارید ؟ 

عشق اول از دل بستگی و بعد این دل بستگی تبدیل به عادت می شود واین تبدیل به علاقه در نهایت عشق ، ما اگر این راه ها را طی نکنیم می شویم مثل فیلم به کجا چنیین شتابان کحه موشکی به عشق می رسیم وبا این عمل موشکی هم کله پا می شیم ، هیچ موقع گرفتار احساسات  که منشعه اصلی دل بستگی می باشد. من که دارم این رو می نویسم فشار این کله شدن رو چشیدم و بابت این داشتم جونم رو می دادم ، بقیشو نمی گم شاید کسانی که دارن این رو می خونند ناراحت و یا احساس بدی به عشق پیدا کنند. می تونم که به خدا سوگند بخورم که پاک ترین کلمه بعد از اسم های خداوند وپیامبران و امامان این باشد ( عشق ) ولی به شرط این که راه رفتنو مثل خط کف دستت بلد باشی. نگذار که کسی با احساس تو بازی کند  و همون طور شما هم این کار را با کسی انجام ندهید . 

بازیید من بگم تحلیل من از عشق چیست ؟ خواهشم از شما دوستان خوب این که برام نظر بگذارید و تحلیل خودتون رو برام بنویسید ، من فکر می کنم آقایون کم تر نظر دهند تا خانم ها ( شرمنده ) چون به خاطر احساس ضریفشون می گم .

من میگم که : ع : عمل  ش: شور دهنده ( شادی)  ق : قلب  ( کار خوبی که در قلب روخ می دهد و باعث شور وشعف شخص می شود ) 

شما چه نظری دارید ؟

 



:: برچسب‌ها: عشق , اسما الهی , پیامبران , امامان , عشق بعد از اسما الهی و پیامبران و امامان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: